?>
دیدگاه روز      زندگی لوکس      -      روز ۱۰۰      ساناخبر      روانشناسی      اخبار اقتصادی      ابجد      -      گلی شی      دانلود فیلم دوبله فارسی      ویپ چی      روز ۱۰۰      هفت ستاره      روز 100      سینما برتر      -      -      قیمت روز      بلوک سبک      -      قرص تاخیری      آموزش تعمیرات موبایل      *      +      -      *      +      استخر پیش ساخته      تراست ولت      ردیاب موتور      *      صرافی تتر      بروکر فارکس      +      خرید کتاب تاپ ناچ      +      *      تحلیل اتریوم      -      فیلم هندی      *      -      -      .      +      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      خرید ماینر      -      دکتر زنان مشهد      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
7 اصل متوقف كردن تبليغات دوربين مداربسته / مقالات صنعت حفاظت تصويري

دوربين مداربسته / مقالات صنعت حفاظت تصويري
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 27
دیروز : 46
افراد آنلاین : 1
همه : 17678

ارتباطات داراي قدرت متوقف كنندگي(قدرت متوقف كردن يعني اينكه بتوانيد با تبليغ و ساير ارتباطات بازاريابي مردم را از رفتن بازداريد و آن ها را وادار كنيد كه بنشينند و به شما توجه كنند.) ؛ واكنش هايي از اين قبيل به وجود مي آورد: «چه گفتي؟» يا «آن را ديدي؟» اين نوع ارتباطات ميزان توجه را بالا مي برند. برخلاف اغلب ارتباطات بازاريابي كه حتي براي يك لحظه هم نمي توانند جلب توجه كنند.

 

مشتريان هرروز با هزاران پيام بازاريابي، علاوه بر پيام شما، بمباران مي شوند. اين تراكم بالاي پيام هاي ارسالي در حيطه ي بازاريابي باعث مي شود كه اغلب تلاش ها براي برقراري ارتباط ناكام بماند و به اكثر تبليغات هيچ توجهي نشود.

از مردم بخواهيد ۵ مورد از آگهي هايي را كه شب پيش از تلويزيون ديده اند، به يادآورند (اگر تلويزيون تماشا كرده باشند، حتماً تبليغات زيادي ديده اند). به واكنش هايشان دقت كنيد. وقتي با درماندگي سعي مي كنند به يادآورند كه چه چيزهايي بايد ديده باشند، نگاهي سردرگم بر چهره شان نقش مي بندد. كمي بعد احتمالاً مي گويند: «بله… آن آگهي بامزه كه مرده…» و به همين شكل چندين آگهي را به خاطر مي آورند. البته اگر مجموعه آگهي هاي ديشب جالب بوده باشد؛ و از ميان اين ها شايد نام يك يا دو محصول تبليغ شده را نيز به ياد داشته باشند؛ اما به ندرت تمام نام ها را به ياد دارند.

اگر همين طور ادامه بدهيد و اين بار درباره ي تبليغات چاپي سؤال كنيد، مثلاً در مورد مجله، روزنامه، بروشور، يا نامه هاي الكترونيكي، بسيار احتمال دارد كه فهرستتان كاملاً خالي بماند. خيلي ها حتي يك آگهي تبليغاتي در مجله اي كه ديروز خوانده اند را به ياد نمي آورند. مگر آنكه فعالانه آن ها را به پاسخ گويي ترغيب كنيد. اگر در مورد تبليغات راديو هم بپرسيد، با همين مشكل مواجه مي شويد. اين فعاليت ساده اهميت قدرت متوقف كردن را آشكار مي كند. تبليغات شما بايد بيشتر از تبليغات ديگران قدرت متوقف كردن داشته باشد، زيرا حتماً مي خواهيد افراد بسيار زيادي به محصول شما فكر كنند و آن را در خاطر نگه دارند!

اصول متوقف كردن

بنابر نظر هانلي نوريس، كسي كه زمان زيادي را به تعليم كاركنان «يونگ و روبيكام» براي تهيه ي تبليغات بهتر، گذرانده است، با هفت اصل مي توانيد يك آگهي تبليغي يا هر ارتباط بازاريابي را به يك متوقف ساز واقعي تبديل كند. من اين هفت اصل را بر اساس تجربه ي خودم تعديل كرده ام و به فهرست زير رسيده ام:

1. تبليغ بايد درون مايه اي ذاتي داشته باشد تا هركسي را به سوي خود بكشد. همچنين بايد افراد زيادي خارج از حيطه ي مخاطبان موردنظرش را جلب كند. اگر بچه ها تبليغي را كه هدفش بزرگسالان است دوست دارند و بالعكس، معلوم مي شود كه در ساخت اين تبليغ از اصل قوي پيروي شده است.

2. تبليغ بايد مخاطبان را به مشاركت و همكاري وادارد. همچنين بايد مردم را به انجام دادن فعاليتي بكشاند، چه آن فعاليت گرفتن يك شماره باشد، چه رفتن به فروشگاه، يا قهقهه زدن و يا صرفاً به فكر چيزي افتادن. يك آگهي، باقدرت متوقف سازي، هرگز اجازه نمي دهد مخاطب نقش منفعلي داشته باشد.

3. تبليغ بايد واكنشي احساسي برانگيزد. اين اصل بايد حتماً لحاظ شود، حتي اگر جذابيت شما از نوع عقلاني باشد. تبليغ هميشه بايد داراي نيازهاي بنيادي آدمي باشد و احساسات افراد را برانگيزد.

4. تبليغ بايد كنجكاوي را تحريك كند. مخاطبان بايد طالب شوند كه بيشتر بدانند. اين ميل آن ها را متوقف مي كند و به بررسي تبليغ وا مي دارد و باعث مي شود به دنبال اطلاعات بيشتري باشند.

5. تبليغ بايد مخاطبان را شگفت زده كند. عنواني تكان دهنده، تصويري غيرمنتظره، ترفندي غيرعادي در افتتاحيه ي عرضه ي محصولات يا داشتن ويتريني عجيب در فروشگاه همه اين قدرت را دارند كه مردم را بر جاي خود ميخ كوب كنند و به شگفت آورند.

6. تبليغ بايد اطلاعات بديهي را منتقل كند- به شكلي هرظتنم ريغ. (نكته: سعي كنيد اين كلمه ي عجيب را برعكس بخوانيد). پيچشي خلاقانه يا راهي جديد براي بيان يا ديدن يك چيز باعث مي شود كه مسئله اي بديهي به امري غيرمنتظره تبديل شود. اطلاعات بديهي يعني اينكه مارك محصول شما چيست؟ چگونه و براي چه كساني مفيد است؟ اما اگر اين كار را به شكلي بديهي انجام دهيد ارتباطي برقرار نمي شود و توجه كسي را جلب نمي كند و مخاطبان تبليغ شما را ناديده مي گيرند.

7. گاهي لازم است تبليغ از قواعد و شخصيت محصولتان و مقوله اي كه در آن مي گنجد فراتر رود. محصول بايد برجسته باشد. توجه مردم به اموري جلب مي شود كه خارج از الگوهاي رايج باشد (و در بازاريابي هم بي شك الگوهايي وجود دارد). پس يك راه اين است كه تبليغي درست كنيد كه بسيار متمايز از آن چيزي باشد كه مشتريان درباره ي مقوله ي محصول شما انتظار دارند. براي مثال اگر شما براي خدمات نظافت ادارات بازاريابي مي كنيد، حتماً تبليغات صفحات زرد را بخريد و آگهي هايي تهيه كنيد و فهرست قيمت خود و نظر مثبت و رضايت آميز مراجعه تان را در آن بگنجانيد. براي تكميل اين تلاش هاي معمول بازاريابي، با پست براي مشتريان احتمالي تان اسفنجي بفرستيد كه يك طرف آن نام و شماره تلفن شما و طرف ديگر آن اين پيام نوشته شده باشد: البته اگر هنوز معتقديد كه بدون كمك ما بايد نظافت كنيد، اين اسفنج به دردتان مي خورد.

براي تبليغي كه داستان داشته باشد و اين داستان باعث شگفتي افراد شود، از الگوهاي مرسوم تجاوز كند و مسايل بديهي را به شكلي غيرمنتظره مطرح كند، شما به خلاقيت نياز داريد. اين راز موفقيت شماست و فقط به اتكاي خلاقيت است كه قدرت متوقف كردن پيدا مي كنيد.

  1. http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=147515
  2. http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=287187
  3. https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/889578.page
  4. http://wikichinese.ice.ntnu.edu.tw/wikichinese/index.php?title=%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85%E8%A8%8E%E8%AB%96:Blane6895
  5. http://cimac.edu.mx/portalpadres/blane6895/
  6. https://ceti.edu.gt/members/blane6895/profile/
  7. http://learn.smc.edu.ng/members/blane6895/
  8. http://mp.antioquiatic.edu.co/268857-john-blane
  9. http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/197694/Default.aspx
  10. http://www.vec.go.th/UserProfile/tabid/57/userId/41289/language/en-US/Default.aspx
  11. http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=341092
  12. http://techcommunity.biola.edu/people/blane6895
  13. https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=9037
  14. http://forum.aikido.edu.pl/profile.php?id=3313
  15. https://forums.huduser.gov/member.php?action=profile&uid=473898
  16. https://ritanime.rit.edu/forums/member.php?action=profile&uid=11587
  17. https://cs.byu.edu/job-posting/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9
  18.  
  19. https://social.saratov.gov.ru/services/forum/index.php?PAGE_NAME=profile_view&UID=116458&backurl=%2Fservices%2Fforum%2Findex.php%3FPAGE_NAME%3Dprofile_view%26UID%3D82583
  20.  
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۶:۱۲ ] [ كامبيز ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

دوربين مداربسته / مقالات صنعت حفاظت تصويري / نصب دوربين مداربسته / دوربين هايك ويژن / دوربين مداربسته تي وي تي
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب